Studie proveditelnosti jednotky na odstranění koksu v okruhu quenchového oleje za účelem odstranění pevných koksových podílů bez nutnosti odstavení výrobny etylenu.
Rekonstrukce stáčení představuje přestavbu stávajícího železničního stáčení tak, aby splňovalo podmínky ochrany životního prostředí, zlepšení bezpečnosti práce a zároveň rozšiřovalo možnosti jeho využití.
Hlavním cílem stavby bylo snížení emisí uhlovodíků ze skladovacích zásobníků produktů a z expediční stanice benzenu a rekonstrukce a modernizace expedice benzenu, pyrolyzního topného a plynového oleje a C9 frakce.
Podstatou provedené rekonstrukce dvou provozních souborů výrobny "Zplyňování mazutu" bylo bez přerušení výroby na jednotce postupné rekonstruování obou technologických linek „vypírky odplynů“.
Stavba řešila nevyhovující stav stáčení chemikálií pro chemickou úpravnu vod z železničních cisternových vozů a jejich skladování.
Návrh a vlastní realizace kompletního systému sběru odplynů ze skladových zásobníků, plnění autocisteren a železničních cisteren vč. dovybavení pojistnými a neprůbojnými armaturami.
Návrh a implementace filtrační jednotky v okruhu quenchového oleje za účelem odstranění pevných koksových podílů bez nutnosti odstavení výrobny etylenu.
Výstavba nové jednotky Izomerace C5/C6 frakce podle technologie UOP–PENEX s roční kapacitou 170 kt a jednotky redestilace reformátu o kapacitě 270 kt/rok.